blogg design

godag kära bloggläsare!
i dag har jag och hannah fixat en blogg design och jag har mycket nöjd över den :).Tidigare har vi varit i kungsgården och i sandviken. I kunggården tog vi loppisprylar till en loppis hannahs klass hade och i sandviken var vi på ica maxi och handlade jag köpte äntligen en foundation dom har samma på hm lindex och på lite andra ställen och på ica maxi är den billigare så det är ju bra.Nu har vo precis käkat en god lunch ciabatta bröd med kyckling sallad majs vitlökssås tomater och en massa mer och det blev grymt gott faktist.I kväll har jag ingen anning vad som händer och sker kanske bara ta det lungt och hyra en film eller nått jag vill se solstorm .Nu ska jag hitta på nått och kom ihåg komentera bloggen vettja :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0