bråk gör ont !

hej vänner !
 i dag söndag har jag och mina bästa vänner varit och sålt fika på en klädbytardag i kungsgårdens sporthall det gick bra bara att hon som håller i det hela säger att det inte blir nå stockholm 2 maj grr det suger fett jag som hade sett fram i mot det hela men man ska se det från det ljusa sidan det kommer bli av iaf hoppas jag annars jävlar.I kväll har jag varit ute med emelie ett långt tag vi flummade och hade fett roligt sen efter några timmar kom Elisabeth också till nån lekpark där vi var  då knäppte Elisabeth kort som vanligt och var allmän söt hehe.Föresten  bråkar jag med mina bästa vänner och det är det värsta jag vet  hoppas det går vägen och att det blir som vanligt.Jo en till grej jag har blivit kär i La redoute katalogen har hittat massa klänningar för ett bra pris dom har kostat runt 100 lappen faktist och det är ju ett bra pris som jag skrev tidigare hehe.Men en klänning som jag blev helt kär i ska jag beställa i veckan det stog cecilia olsson redan första gången jag såg den jag älskar den.Men jag hittade inte en bild på den men den kommer iaf näst nästa vecka nångång så då kommer den i bloggen såklart.!
puss och mys!
cilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0