fredag kväll!

hej alla!
haft en bra kväll? det har jag haft verkligen :) jag har varit ute ett tag med cissi emelie och elisabeth samt kom oliver och martin med mopederna .Vi gjorde inte så mycket var mest vid swans och en idrottsplats och cissi emelie och elisabeth fick köra moppe :).Sen åkte vi alla hem fick sällska med emelie och cissi hela vägen hem dom är snälla dom!.Bloggen jag vet den ser helt kaos ut just nu jag skulle byta design men det gick inte så bra och hannah är borta .Är det nån som håller på med bloggdesign kontakta mig vettja här det skulle vara jätte snällt verkligen för jag orkar inte med min blogg just nu ,Nu ska jag nog kolla på film typ förtrollad eller nått den var så mysig tycker jag jaja nu ska jag inte tråka ut er med ha en fortsätt trevlig kväll / natt "puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0