friday in my love

heeeeeeej älskade läsare!
livet leker och solen skiner underbart ! i dag har jag varit ute hela dagen nästan.Som jag skrev i föra bloggen så skrev jag att jag skulle på en dans tillställning med alla nior inom gävleborgs komun och jag var noll taggad på det hela så då tog jag på mig det fulaste jag hittade och åkte ner dit fråga mig inte varför XD men när jag väl kom dit så var det ass mycket folk och jätte kul i början men sen blev det ass tråkigt alla dissade mig och jag fick sitta vid ett bord och passa tröjor och vädersaker jag trodde det skulle bli en kvart eller så men dom kom typ vid en timme och då hade jag suttit vid det dära jävla bordet i hundra år enligt mig.Det roligaste på kvällen var när jag simon och elisabeth gick runt hela sandviken för att leta efter dom andra töntarna.vi hittade dom vid lidl så då berättade dom att dom hade enligt robin råkat plingat på en dörr så då öppnade 4 utlännigar och dom blev stor jagade av dom hahahha det lät så¨jäklans kul och jag var galen det blir jag alltid när jag övertrött haha alla ba vad har du druckit då ?  jag en fanta det ända XD.det var lite om min kväll igår och nu ska jag berätta om dagen idag.Åkte ner med tio bussen till skolan då skulle vi ha haft só men våran lärare var sjuk så då hade vi hålltimme så då stekte vi i solen vid kularna och vem blev grässigaste om inte jag XD.sen hade vi svenska och då gjorde jag inte så mycket och sen slutade vid så vi åkte med halv ett bussen uberskönt så direkt när jag kom hem gick jag ut och gick värsta långt trevligt var det iaf och nu har jag nyss varit till ica med familjen så då köpte jag en piggelin älsklings glassen.Ikväll ska jag ta det lungt tror jag med grillning och tv /film och en massa mys .Vad ska ni göra i kväll då ?:)
ses och hörs!
cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0