godmorgon:)

till besvikelse vaknade man inte till solens sken utan till min vidriga katt som var hungrig.Hon måste vara helt dum i huvudet haha min dörr brukar vara öppen för om den är stäng så blir det så varmt men iaf även fast dörren är öppen så krafsar hon alltid på min dörr och vill komma in för att väcka mig och hon jamar så jävla högt också.
men i dag blev jag förbanad och kastade ut henne utan mat i magen men hon fångar säkert en oskyldig råtta eller nått äckligt ju i somras tog hon in en råtta utan att jag märkte det då hade hon lagt den under mattan och vem tror ni kliver just på den mattan ? om inte jag jag fick panik och mamma var inte hemma så då fick jag ta en hel toarulle med fett mkt papper och ta bort från mattan och sen springa med en råtta en bit till soprummet uhh det var hemskt
. I dag ska jag inte göra nånting jo packa resväsken tills i morgon min andra praktik veckai bollnäs vill inte !. men jaja jag får väll kämpa och göra det bästa av det och visa vad man går för men självförtroende går inte så bra.Nästa månad fyller en viss person år och jag kan erkänna att det är jag faktist 16 år fyller jag vad tiden går fort verkligen.Hoppas att det går fort nu så  jag blir 18 snart en massa krogar med dom bästa och jag har lovat pär att komma upp till stockholm och festa med han haha och jag kommer spåra ut då säkert men än vet man inte hehe.
önskelistan har jag redan skrivit hur dyrt som helst kommer det bli men högt upp på listan är en ny bärbar dator.
image84
vad ska ni hitta på idag ? :)
puss och hej!
från en galen tjej XD

Kommentarer
Postat av: Linda Ekström

Jag vill också ha en bärbar dator.

Vad är det med katter och råttor/möss?
hahahah asså eeeuw liksom :P

2008-04-09 @ 12:47:57
URL: http://laajnda.blogg.se
Postat av: cilla

okej den där som jag hade på bloggen var inte så farligt dyr typ 4000 tusen eller nått på netonnett.haha jag hatar när min katt kommer in med råttor XD blä haha

2008-04-11 @ 12:52:20
URL: http://cillaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0