jahapp

jag hade precis poppat popcorn satt mig i soffan hält i ett glas läsk och slagit på idoldvdn då kommer mamma hem och är superstressad hon säger sätt på den kanelen vi ska se på film vi ska se på film jag lackade såklart ut och skrek att jag har tvn hon skriker att hon måste se filmen jag tar med popcorn och sätter mig vid datorn igen och ger upp jag går ner och frågar om jag får åka till valbo i morgon hon säger du har inga pengar och du får vänta tills tjugofemte  innan du får pengar jag blir galen och säger att jag måste ha en jacka i morgon hon säger okej om du betalar den själv för vilka pengar då ? haha hur dum får man vara .Just nu slängde syrran in sina grejor och gick iväg med ett helt tjejgäng dom skulle på nån fest jag vill också ha bra kontakter och gå ut och festa men men alla säger att jag är för ung grr jag är ju för fan 16 år snart och jag absolut ingen fjortis alldrig jaja jag orkar inte skriva mer .
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0