känsla

godkväll klockan är 18:45 och solen lyser än hur skönt som helst :Djag började nyss gråta till e.m.ds låt for you och så kom det upp en massa minnen till let me love you som mario har gjort jag kom och tänka på pär när han stod där på scen sjöng mig rakt in i mina ögon fett mycket lycka var det då men nu har vi noll kontakt har skrivit ett jätte långt mail nu till han på myspace hoppas han svarar annars jävlar haha nerå XD men jag måste få svar det är grymt viktigt mail ska inte gå in på detaljer men aja kanske inte skulle ta upp det här för det är noll intresant för er.Iaf så ska jag laga mat snart det blir tacopaj med vitlöksås ass gött ju :D.Haha pappa sa igenom telefon värsta seriöst men du du kan ju inte äta trasig mat ? jag vaa vadå? ja paj asså trasig jag ba hahahahahahhahahhaXD.nu ska jag ta på mig kläder badade precis men vi hörs senare lovar det :)ha en bra lördag !puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0