längse sen sist!

hej alla!
allt bra med er ? har inte skrivit blogg på cirka en vecka och jag har saknat det verkligen men i helgen och hela nästa vecka kommer ni få läsa blogg så ni storknar hehe!.I dag är det sista dagen jag är i bollnäs skönt och lite tråkigt faktist men men och i dag får jag träffa alla igen yes har längtat efter det ! undrar vad vi hittar på film umgås fest eller nått annat hoppas bara det blir kul men det blir det garanterat när jag är med mina vänner :D.Min buss går om cirka en timme och 46 minuter exakt uunderbart fast jag hatar att åka buss men aja man är iaf påväg hem.hursomhaver så ska jag sluta skriva nu för jag har slut på ord och menningar :P ,


ha en bra fredag :)
cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0