lördag

hej hej!
vilket tråkigt väder det är i dag just nu regnar det och snöar samtidigt.På förmiddagen åkte jag syrran och mamma till sandviken och handlade jag köpte en bh för hela 50 kr på åhlens en  bh för 50 spänn det är ju ingenting ju .

 Sen gick vi in på en skoraffär chrispin och jag hittade 3 par skor som jag ska köpa sen runt 20:onde när jag får pengar och dom kan jag ha till min kusins och vänners konfimartion  sen måste jag köpa present och så .Och jag har redan börjat tänkt på min födelsedag  skönt att det var på en lördag för då kan jag ha först för släkten på dan och sen vännerna på kvällen i min sommarstuga .Jaja än är det långt tid kvar  men ändå det är bra att vara i tid.i kväll vet jag inte vad som händer förutom att jag ska kolla på film en som går på 5:an butterfly effect danny tipsade den förut och den verkar bra faktist å jag ska ge den en chans den går 22.30 i kväll missa inte !

hörs senare!
cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0