lördag

jag härmade blondinbella och frågar samma fråga ,vilket straff tror ni Anders Eklund får i fallet med Engla-mordet och mordet på Pernilla? ni som inte vet så har dom spelat in en hyllningslåt till engla och jag tyckte/tycker att den är väldigt fin man kan lyssna på den på aftonbladet.se och så tänkte jag lägga ut den som en länk här.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2277718.ab?service=media lyssna vettja :).På eftermiddagen så har jag mamma och syrran varit och fixat lite med bilen bytt däck tvättat den och så ass jobbigt men det funkade;DOch sen gick jag och hannah ner till en sjö neranför där vi var och då såg vi fullt med tussilago och då fick jag en riktigt vårkänsla av glädeje äntligen är våren och sommaren påväg och den här sommaren kommer bli den bästa någonsin känner jag på mig det ska hända en massa trevliga saker tex utflykter resa till göteborg kanske spelningar stugan bada och en massa annat skoj jag längtar hur mycket som helst tagggggga sommaren 2008.
image96
hörs och ses!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0