min kväll

godkväll !
jag har varit ute med cissi emelie och martin ett tag nu och vi har inte gjort nått specielt typ varit vid en skola.Haha och jag skämde ut mig hehe dom andra har cykel/moped så dom åkte före när jag kommer dit går jag och sjunger unibet cha la la la jättehögt och går mot ett håll precis när jag tittar upp så är det inte dom utan 2 andra killar som hade varit och spelat fotboll haha det var kul samtidigt som det var riktigt pinsamt.Snart ska jag kolla på film typ lejonkungen eller idoldvdn jag har beslutångest jaja vi får se vad jag tar men just nu känns det som jag tar lejonkungen.Föresten markoolio åkte ut körslaget det trode jag alldrig men jag tycker ändå brolle är bäst och jävligt snygg är han också har sett och träffat han live i gävle konserthus för ett antal år sen ja :P,nu ska jag lägga mig isoffan och bara softa är ensam hemma just nu hannah är på middag och mamma är på biltur med svante.

hörs och ses !
puss

p.s bjuder på en bild när jag och syster var liten :)
image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0