onsdag

ska försöka berätta lite snabbt om dagen.Jag kom till skolan runt tio i åtta då var jag nervös och nästan skakade för att vi skulle ha par dans med en annan nia men det gick ovanligt bra jag fick dansa med en kille som luktade såå otroligt illa men jag ska inte nämna namn och så men ändå använd deodrant och borsta tänderna pojk.Sen flöt dagen på bra vi hade no matte och engelska kvar och dom gick väldigt fort så vips var man hemma då åkte jag och hannah till ica och handlade middag det blev pitabröd med advocado och sallad och vitlökssås och det var mega gött haha.Sen somnade ja vid halv 8 nån gångoch sten sov till nio så jag vaknade nyss och nu är man pigg så jag blir uppe ett jäkla tag till har ju lång sovmorgon satt åker med tio bussen så då kan jag sova till nio eller nått :).Oppps det blev inte så kort inlägg som jag trodde men men nu har ni läst lite om min dag i dag och morgon är det än annan dag ses då .då kommer jag skriva om danskvällen i morgon det kommer bli spännande va ? ;D
puss och kräm!
cilla

Kommentarer
Postat av: Claudia

Ha en bra kväll!

2008-04-23 @ 21:28:23
URL: http://claud.blogg.se
Postat av: Emelie

Ha en dålig kväll!

2008-04-24 @ 17:09:33
URL: http://emmmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0