R.I.P ENGLA

 SENASTE NYTT.
42-åringen har erkänt att han har dödat engla 10.Asså jävla äckel gubbe ursäkta ord men  varför gjorde han det lixom en flicka på 10 år hon hade hela livet framför sig och sen kommer gubben och dödar henne onödigt.Och  sen erkände han ett till mord på nån kvinna i falun asså är han en seriemördare fyfan han ska dö helt klart.Jag vill inte ens tänka på hur englas familj mår nu att veta att ens lilla barn har blivit mördad av en välkänd pedofil.vad är sverige på väg?.

jaja söndag idag .Ocj idag har jag inte gjort så mkt var i min sommarstuga på dan med familjen och mammas polares hund pepsi vi gick runt 2 sjöar och sen planerade vi utebyggnad  åhh vad jag längtar till sommaren.

nu ska jag läsa mer fakta!
hörs senare !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0