skööööönt med fredag!

japp längsta skoldagen i dag då haha eller inte slutade 5 i tio :P.Underbart väder det är ute ska starx gå ut och gå min älskade skogsslinga <3 och brillsen ska vara med alltid!.I kväll händer det nog inte så mycket nån bra film godmiddag och lite snacks om vi ska vara onyttiga idag XD.Nu kom jag på att jag skulle på stan idag oops får väll åka in i morgon eller nått eller åka till valbo nån dag behöver en vår jacka och en jeanskjol skor och en massa mer.Hur ska jag ha råd med allt hehe kanske köpa en trisslott och vinna några miljoner eller så fast hur ofta händer det då jag har vunnit max 20 kronor på en trisslott yeah miljonen här kommer vi .Ska plugga svenska i dag också fick hemmauppgift och det är ass mycket som jag ska göra typ läsa 20 sidor och svara på typ 15 frågor.jaja men nu ska jag dra mig ut en sväng ut i solen med er också eller ni kanske jobbar /går i skolan eller nått .ha en bra fredag gott folk! frid och kärlek cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0