soool

hej vänner/bekanta och läsare!
allt bra med er ?med mig är det kalas bra !särskilt när vi har sånt fint väder idag.Jag var nyss ute med emelie cissi jag och emelie köpte glass vid freddes cafe det var ass gött och svalkande .Efter det kom martin och oliver med mopparna så då satt vi ute ett tag med dom .Sen åkte vi ner till ip och cissi och emelie åkte moppe ett jäkla bra tag så jag blev sönder dissad ett tag men det gjorde inte så mycket eftersom jag stog och solade :).Funderar på om jag ska en promenad snart i skogen min ipod får också vara med han har tur han xd.Här kommer lite bilder.
    
nu ska jag ut igen :)
puss

Kommentarer
Postat av: emelie

men aaawm oliver då.HAHAHAH

2008-04-22 @ 22:33:41
URL: http://emmmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0