sooooliga söndag!

underbart  väder i dag stek hett ute solen lyser klarblå himmel.Det blev inget valbo köpcentrum i dag av två olika anledningar första var att jag inte fick för jag hade dåligt med pengar och andra var att det är så fint väder så då ska man inte gå inomhus i ett köpcentrum. Så istället tog jag på mig träningsgrejorna gick det fortaste jag kunde 45 minuters promenad i skogen kanske hur skönt som helst var helt själv i skolan såg typ bara 2 fåglar så det var lungt och skönt tog med mig kameran men den dog efter ett kort dåligt med batteri så det var synd annars hade dom bilderna kommit upp på bloggen såklart.Satt och tänkte lite på nästa månad och den kommer bli den bästa nu ska ni få se vilka trevligheter maj bjuder på här kommer en lista!
1 maj KONFIMATION
2 maj STOCKHOLM
24 maj JAG 16 ÅR!
25 maj EMD KONSERT
27 maj EMD KONSET
och en massa mer trevligheter!

ut i solen med er :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0