stress och valborgsplaner

hej alla !
har inte bloggat på typ 3 dagar och det är nog rekord och jag saknat den såklart:).Det har inte hänt så mycket på dom här dagarna bara att jag såg en älg i går när jag mamma och hennes gubbe var på biltur det var det ända.I dag blir det en såndär kallad stress dag om en kvart ska jag cykla ner till pappa har lovat att gå med hunden för pappa jobbar linda oppereades sig i går och lena är ju självklart med henne:).Sen ska jag till stan och jag åker ner på ett bussen tror jag då ska jag köpa lite konfimations presenter osv lite hemliga prylar än så länge.I kväll så måste man göra nått för en del, men jag känner att man inte måste göra nått bara för det är sista aprill men jag ska jag göra lite grejor först ska jag på 18-års fest och sen tror jag ska ut med emelie och elisabeth och härja.Det var det ända planerade sakerna.Nej nu måste jag på mig träningskläder och cykla allt jag har ner till papppa för att hinna gå med till kiwi det snabbaste jag kan men det ska bli kul att träffa hunden oxå har inte träffat hon på 5veckor.jaja som sagt ha en bra dag allesammans :)! drick inte så mycket i kväll ,våga fira valborg nykter !



puss och kram cykelram!
cilla :)



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Ja stress hit och stress dit. drygt..

Gå in på www.myspace.com/theredchocolate och lyssna. Där finns en lugn och skön låt!

2008-04-30 @ 09:27:31
URL: http://redchocolate.blogg.se
Postat av: emelie

AHAHAH, martina då.
Drick så mycket ni tål - Våga fira valborg nykter.
Vad ska martina göra då?
På fest.

hahaha.
:))))))))

2008-04-30 @ 14:42:22
URL: http://emmmelie.blogg.se
Postat av: cilla

haha MARTINA :D is the shit xd hon ba ni ska inte dricka va ? jag jo hallonsaft martina med vaddå i ? vattten hahahahhahaha XD

2008-04-30 @ 15:18:29
URL: http://cillaolsson.blogg.se
Postat av: Elisabeth

vi hade hur kul som helst :)

2008-05-03 @ 14:53:25
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0