tack!

yes då var torsdagen avklarad och den har varit grymt skön bara en massa roliga lektioner och sköna raster i solen med en isglass det kallar jag vår känsla på hög nivå!.I dag gjorde jag ett besök hos frisören och tack det blev ass bra med färgen och klippnngen så tack emelie för du lyckades så bra hehe.Bilder kommer i morgon lovvvar!i morgon blir det en kort dag från 08.20-10.00 haha snacka skönt vi har ingen svenska och ingen idrott ass nice.Så efter skolan ska jag till badhuset och simma och sola och sen gå ner på stan och köpa  foundation yes jag har varit utan några dagar nu och jag har känt mig ass ful utan men men så kan det va.Nu ska jag dricka lite mjölk och äta ett äpple och sen ska jag välja kläderna som jag ska ha i morgon och sen sova!hörs i morgon så angels:)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0