tillbaka till skolan och glädjebeskedet .

hej alla bloggläsare !
i dag gjorde jag den stora comebacken i skolan efter 2 veckor då jag var i bollnäs.Och det var helt okje faktist och alla frågade hela tiden vad har du varit jag trodde du var död haha söt klass jag har .Jag gick bara till 2 sen åkte jag till doktorn och tog 3 blodprov och det gick väll sådär jag skakade hela tiden jag tycker inte om nålar iaf så fick jag en pena efter besöket för jag hade varit så duktig woho en penna nu kände jag mig som ett barn igen :P.Sen kom jag hem och fikade lite sen gick jag upp till datorn och kollade runt och sen kom glädjebeskedet att E.m.d kommer till gävle 25 maj nice födelsedags present eller jag fyller ju dagen före men ändå woho jag är glad!.nu ska jag hoppa vidare av lycka :D!

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0