tisdag

skoldagen i dag var rätt seg jag var svintrött och orkade ingentingting men jag kämpade på ändå.först hade vi teknik i 2 tim då skulle vi bygga modeller i trä jkag skulle göra en kiosk men det gick ju bra eller nä intresant.Efter det hade vi äckelspråk och läraren vi har lyssnar alldrig på mig jag behövde en ny skrivbok oh upprepade 3 ggr till han men han vände sig om gick til nån annan för den behövde hjälp så då satt jag en hel lektion och gjorde ingenting eller jag drygade med simon och fredrik mohaha.Sen hade vi lunch men innan lunchen földe jag med grabbarna till öb dom köpte godis och jag en dricka very intresant x) sen käkade vi ris och kyckling och det var sådär kycklingen var sönder kryddad och det var bara fett på kycklingen men riset och såsen var mums.Efter hade idrott vi kom dit en halvtimme tidigare så då spelade vi fotboll och jag fick ett hårt skott i magen och det gjorde svin ont faktist.Sen hade vi redskap på själva idrotten typ hinderbana och det var skit kul haha jag skulle hoppa upp på en plint men då slog jag i benet i den och ramlade ner igen haha men det var kul.Och när man var som tröttast på dagen så hade vi 2 no pass och jag hatar verkligen no fyfan det ända som var kul var skelettet och kroppen.Efter skolan skulle jag på stan men jag orkade inte för för seg för det och det är ju bra för då har jag pengarna kvar till mina skor jag ska köpa sen eller 3 par skor haha jag kommer bli mega fattig men det är tur att man fyller år snart.Jag har panik min foundation och jag ser fett ful ut utan den måste låna mammas eller nått annars går jag inte till skolan jg vill inte se ut som ett blekt lakan i ansiktet.i kväll ska jag bara ta det lungt äta god mat mycket tv och lite plugg som jag lovade min mattelärare men det vet jag inte om jag kommer göra hehe.
nu ska jag inte tråka ut er mer.
ha en bra kväll!
puss
image87
image88
sommar bilder 20007 vill tillbaka! och föresten garva inte åt sist bilden XD den är ful.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

GO CILLA xD

2008-04-16 @ 16:59:08
URL: http://eehasselgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0