tokiga lördag

hej vänner jag har saknat er :D
den här dagen har varit galen.Jag vaknade runt nio gick ner till köksbordet kvart över och då sa vi att vi åker till valbo med tio i  tio bussen.Vi gjorde ett ryck och var klar och tills bussen gick och vi åkte med den ner .I vlabo köpte jag en sjukt fin klänning ett par leggings och en jacka.Jag gjorde värsta fynden i dag jackan hade kostat typ 400 hundra så jag var bered att betala det men sen sog jag att det satt en till lapp på jackan och då stog det halva priset bara idag och då blev jag ass glad verkligen haha.Sen när jag hade handlat allt så ringer pappa hannah och säger att vi ska få tusen kronor var och handla för och då blev jag också fett glad så allt ajg köptei dag har jag tjänat på i dag grattis till mig.Sen kutade vi hem lämnade påsarna och cyklade ner till ip och kollade fotboll järbo -tunbro nånting mötte dom och dom sög totalt matchen slutade 1-4 lite surt över att det var premiären xd.I kväll har jag bakt chokladbollar till i morgon då vi ska ska sälja fika på nån klädbytar dag och som belöning får vi en stockholmsresa woho så då åker jag emelie och elisabeth ner och shoopar gärnet längtar som fan gör jag xd.nu orkar jag inte skriva mer .men hoppas ni har haft en bra kväll ! puss och kram cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0