"det mesta regna bort ? "

godmorgon god lunch eller hej !
det blev en besvikelse i dag också regn regn och åter regn.Men då passar det utmärkt med att baka som jag har gjort typ hela morgonen.Våran släkt kommer  imorgon för att fira min grymma syster som fyller 18 nästa vecka :).I kväll kanske vi drar in på cityfesten fast vädret avgör tycker det låter som men jag vill dit så vi får se vad som händer :P.

såhär ser min helg ut .
fredag : cityfesten (kanske)
lördag: släktkalas
söndag: emd konsert i bollnäs

vad ska ni göra i helgen ? :D



ciao !

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

jag saknar dej <3. fan att du skulle ha släktkalas imorron, annars kunde vi åkt till cf :')

2008-08-08 @ 21:41:51
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0