........

godkväll!
jag kom nyss hem från en jobbig cykeltur på 2 h timmar   .Eller  jag och mamma cyklade inte hela tiden utan vi stannade i bland och plockade svamp kantareller och karljohan-svampar  mycket goda är dom särskilt på mackor. Jo föresten jag är faktist avis på er som har börjat skolan nu just nu finns det absolut inget att göra på dagarna.Hitills i dag har jag bara kollat på film  ,gjort bränd gröt sovit och lyssnat på musik . Men i morgon ska jag hälsa på min gamla skola norrsätra och hälsa på tjejorna och träffa dom underbara lärarna mycket trevligt ska det bli  .

jag funderar om jag ska ändra på mina sovrutiner så jag går nog och lägger mig i nu så jag är pigg i morgon !.


godnatt sötisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0