från det ena till det andra

godkväll!
i dag var jag på fotboll det var typ järbos damlag som spelade .Dom vann faktist med 1-0 så grattis till dom !.Senare så kom mina fina till mig och vi skulle sjunga singstar men det funkade inte här hemma. Så vi käkade sockerkaka och drack wild berry och kollade på party till döds på femman .Den var mkt bra faktist den visade hur alkohol kan skada och man kan dö av det.Gud vilket mega tråkigt väder vi har bara regn och rusk är sommaren verkligen över nu ? isåfall har det det gått äckligt fort det kändes som igår jag slutade nian liksom och nu är den 17 augusti hur kunde detta hända ? .Men jag är mkt glad över att jag inte börjar skolan i morgon gud vad skönt mina friends börjar skolan i morgon och jag börjar den 25 woho :D.



ciao! :)

Kommentarer
Postat av: :D

vad ska du gå för linje? :D

2008-08-18 @ 22:06:13
Postat av: cilla

mediaprogramet :)

2008-08-18 @ 23:14:02
URL: http://cillaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0