Ingen Rubrik

Hej alla guldfiskar och andra getingar.

Buhu, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Hehe. Jag är så dålig.. Kan inte ens ge alla er bloggläsare en update om hur det går för Cilla heller, för det vet jag inte.. Haha.. Men hon verkar ha det bra där i Bollnäs, hon och Gullan. ;) Men om ni vill veta nått så har iallafall jag varit på min trökskola Norrsätra idag och sen har jag ridit O'boy. Intresting, huuh?

Japp japp. Kan ju hälsa från Cilla ändå. 8D Även fast jag inte vet vad hon har för sig.. Men öh, ah.. Hon tyckte iallafall en i klassen var snygg. ;) HEHE. Och att nån där såg ut som bäverfredrik. :)) Mysigt.

Men nu ska jag gå. Vet inte vad jag ska skriva sååå, hejdå. :)

/ http://emmmelie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0