lördag ..

godmiddag!
i dag är det lördag och jag är sjukt trött För i morse vid typ 4 tiden så hade min katt damp .Hon hade klättrat upp på vårat altan tak som är alledes under mitt fönster och jag hade fönsret uppe så hon mjaouade sönder typ och sen vägrade hon sova hon gick runt i exakt alla rum och mjaouade cp katt haha.Så då somnade jag om vid 5.00 ungefär och sen vaknade jag vid nio att det var 10000 grader varmt i mitt rum så då gick jag ner och glutta tv nyhetsmorgon kul kul.Sen dess har jag inte gjort nå specielt typ sov nyss i en timme kanon skönt så nu blir jag pigg i natt typ men det är bra.


i kväll så blir jag väll alone framför  tvn sommarkrysset brolle är med :)


jag saknar den här tiden föra lördagen !

ha en kanon bra lördag !
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0