suck

jag lever !
men jag är sjukt trött just nu på allt .Jag vill verkligen inte vara ledsen men allt dåligt kommer upp hela tiden fan :/.Jag kämpar mig igenom allt men ändå så kommer det upp grejor exakt hela tiden .Jag vill bli liten igen när man var glad hela tiden livet lekte och man var jämt på mega perfekt humör .Aja jag ska bli lycklig igen jag lovar kämpakämpakämpa.

nu har cityfesten dragit igång premiären var i dag .Men jag kände att jag inte orkade åka in i dag men på fredag ska jag.För då kommer amanda jensen dit och sjunger och hon är mycket bra tycker jag " ! :) .



jag håller på att somna just nu !
så jag säger väll godnatt nu tidigt värre men whatever !

många godnatt kramar till er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ello!!

skulle vi på cityfesten nått tsm? :D förjag ska dit med bethyyy också, men vi kan väl åka alla tre? du kan ju svara i ett sms om du är gööllig

2008-08-07 @ 02:30:37
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0