..............

dagen började med uppgång  vid nio
pysslade lite vid datorn åt frulle och kollade
på  nyhetsmorgon en i en annan del av köping
var där och jag älskar det programet man blir så
glad av det och det är grymt kul :D.iaf så
vid tolv nån gång åkte jag och linda ner till badhuset.
och simmade hooooost 1000 m eller inte 20 vändor
sen bubblade vi badade lite och lekte i vågorna kul XD
det har är tredje badhus besöket den här veckan.
och det är strålande att jag har  kommit igång med
träningen och så fort det blir vår så ska jag börja
gå upp vid fem och gå ut och till 6 innan frulle.
och sen bär det  i väg till skooolan.
jag fick åka på let´s dance genrepet
med linda men man måste säkert  maila dom
eller nått nån som vet ? (A)
och komentar skulle vara roligt.
komentera mer söötisar :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0