freeeedag in in my love

hej alla bloggläsare :)
nu är det äntligen fredag.
idag har jag softat hela dagen
dataspel på tyskan diggade musik
på samhällskunskapen och spelade
spel med simon på svenskan och sen
har jag gjort en cool grej jag gjorde mååål.
i innebandy på skolan det har alldrig hänt förut
alla bara skrek och jublade KAN DU GÖRA MÅL
FAN VAD BRA DU ÄR .
och en high five.
det kändes kul att få uppleva att göra en målskest:D
hahaha.i kväll blir det let´s dance och naturgodis mums.
här och med utalar jag att jag nyss har fått sportlov!
fasiken vad skönt jag ska bara sova och åka ut  shoopa.
vara med vännerna och härja omkring (HEHEHE)
SES OCH HÖRS
KNÄCKEBRÖD!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0