helgen

lördag:
jag och hannah
var på hockey det
roligaste var att dom
var så jäklans dåliga haha.
sen blev det en godmiddag
och chocklad fondue till efterätt.
och melodifestivalen såklart.
men vilka sugiga låtar som var med.
det är bara björn gustavsson som är bra;D
iaf så gick bwo och frida vidare till final.
och jag blev grymt chockad jag ville att patrik
isaksson skulle ha gått vidare istället för henne.
och till andra chansen caracola och nån till namnet tack? :D
sen somnade jag klockan 23.00 helt död.

söndag:
väckarklockan
ringde halv 8.
gick upp och ut ¨
med vovven hon ville
kissa lite om ni ville vetax)
efterdet ducshade jag
och gjorde mig klar.mötte
cissi och fanny vid bushållsplatsen.
och sen vidare in till valbo för talang 2008
uttagning cissi och fanny sökte dom var där
för sången och dom sjöng hur bra som helst.
men dom gick tyvär inte vidare men för mig är
dom redan talang 2008 haha:)
jo jag har köpt ett par skor i dag :D<3
loveli ett par tygskor från dinsko för 200 kr.
hur billigt som helst så nu har jag råd med skinjackan
som jag ska köpa . fats jag ska vänta och se först i affärerna .
sen kom jag hem och då var jag tvungen att gå en promenad i spöregn.
men det funkar om man har musik i lurarna särskilt om man har danny hihiih(A)

jo det finns en som fyller 22 år i morgon :)
och jag ska skicka trisslotter och ett kort <3
vem kan det vara ehm jo jag tror han hette danny saucedoXD
nu blir det film !
hoppas ni har haft en bra dag!
kärlek och respekt!
cilla





Kommentarer
Postat av: Elisabeth

JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT DE VAR SVARTA! och kostade 198:-, DET ÄR MIIIINA xD (ska köpa de så snart jag kan :P, eller i sandfärg)

2008-02-25 @ 09:46:08
URL: http://eehasselgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0