måndag

i dag har jag gått i skolan som vanligt
jag har haft sovmorgon till nio .sen började
vi med mentorstid och då valde jag museum
till skolresan jag valde typ moderna för det ligger
i stan så då kan man ju bara gå och softa på stan
senare ehm japp.sen hade vi idrott haha höjdhopp
och nån dryg bana men det var för svårt så då gjorde
vi inte den seriös :Pbara när idrottsläraren kom in typ.
sen hade vi bild jag gjorde först ett  allla hjärtans dag kort
till nån .och sen gick jag till datorsalen och kollade om jag
hade fått mail av en viss mattias andreasson men han dissa
migx),och sen gick jag tiillbaka till bildsalen och gjorde en tavla
och den blev verkligen ful ahha elisabeth ba den ser ut som diarre
man ba men tack så mycket då XD sen var det språk och jag hatar
en viss robin jönsson som smekte mig på låret typ hela tiden :D
så då bytte jag plats men han kom till mig iaf och började smeka vadå kåt?
men till slut fick han låna min mössa så då slutade han haha.sen hade jag matte
jag gjorde typ 2 tal sen fick jag sluta så då åkte jag hem tidigare än dom andra .
när jag kom hem år jag flingor och mjölk sen bädade jag rent och bytte påslakan
med katter på grym sött faktist :D, och i kväll ska jag och alla tejor hem till ,mig och kolla
film så det blir najs :) för alla vi har studiedag i morgon . och kul studiedag för mig jag ska till
doktorn och ta blodprov och det är det värsta jag vet uhh stciken gör så ont typ.
jaaj nu ska jag käka mat!
puss och kram!
cilla    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0