ny design

lite kort om
läkarbesöket.
först ett kollade dom balans
styrka och hjärtslag mätning
och vägning.sen urinprov                                                                                                        
och blodprov och det gick kanoners.
ett stick och man kunde fylla 4 rör med blod.
sen fick jag vänta en stund i väntrumet
då lekte jag med lego haha.och sen spelade
pappa och jag fia med knuff:D fast utan tärning
det fanns ingen ,efterdet åkte vi till valbo en snabbis
jag skulle kolla om tröjan fans visst den fanns men
jag gillade inte modelen så jag köpte en rolig t-shirt
istället den var snygg :),

och nu har min snälla syster gjort om blogg designen lite och jag tycker om den verkligen:D


hoppas ni har haft en bra dag :D
håll huvudet högt!
cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0