seg kväll

hallå där :)
jag har haft årets tråkigaste fredag.
hemma helt själv eller mamma var hemma.
jag satt och kollade på så ska det låta :).
och sen földe jag med mamma på en biltur.
vi tog ut pengar i sandviken åkte förbi en släkting
som jag inte visste om fast mamma hade heller
inte träffat han nån gång men det var iaf en bondex)
och nu har jag suttit vid datorn och fixat lite .
simma i morgon och det ska bli lajbans .
tävla mot pappa haha jag kommer skämma ut mig .
han var faktist svensk mästare i vattenpolo för några
år sen eller typ 20 års sen nu haha gammal pappa jag har.
jo let´s dance tack till alla som har röstat :)
han var värd att vara kvar en vecka till .......
nej nu ska jag sitta uppe ett tag till sen sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0