söndag

i dag fick jag iaf sova lite längre.
och det var grymt skönt :).
kollade tvn om bloggar
och det var bra tyckte jag.
i dag blir det bara en promenad
i det fina vår väret tillsammans med
syrran och mamsen.
i veckan kommer jag börja skriva
om mitt nya liv motion och kost
och sånt där nu har jag verkligen kommit
i gång med kosten och motionen.
så här ser mitt schema ut än så länge.
måndag.promenad
tisdag.promenad
onsdag.promenad
torsdag.simning
fredag.simning
lördag.promenad
söndag.simning.
+ att jag och mamma ska börja på styrketräning och vattenympa :D

nu ska jag ladda mobilen och sen vänta tills den har laddat klart
och sen ska jag ut och gå :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0