tisdag

alla är nyfikna på vad jag har gjort i dag va ?
tänkte väll det jag har varit med hela familjen till
bollnäs och kollat ett gymnasium jag besökte
media  och omsorg ,och det som var intresantast
var media där kunde man tex.journalist rediktör
och en masssa mer ,sen kollade vi in idrottshallen
och jises jag har alldrig sett en sån stor hall nångång.
springbarna klätterväg,kulstötning,diskus,innebandy plan,
höjdhopp spjut längdhopp och gym helt galet man ville bara
springa runt och leka och skutta runt det var typ samma känsla
när man gick in i en leksaksaffär första gången .
sen blev det stan och bollnäs det är inte så dåligt.
dom har lindex åhlens jc team sportia intersport crispin.
och en masssssa mer .iaf så handlade jag en singel e.m.d
jag har varit lite sen och köpa den men nu har man den .XD
sen fick jag ett par tränings byxor av mama och pappa tack :)
och i morgon blir jag nog hemma eftersom jag är förkyld.
uhh det är ubbber tråkigt jag kan inte träna på badhuset nått blä!.
nej nu ska jag hosta vidare !
sköt om er !
cillaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0