tredje och fjärde dagen på sportlovet

i går var jag i gävle med ääälsklingarna:)
vi hade fucking jäklans roligt.först gick
vi in på hm och då köpte jag en necessär
som jag behövde verkligen !.och årets första
solbrillor :D jag vill ha sommar nu.
sen gjorde vi en utflyk på taket på parkeringshuset.
det var jätte roligt filmen kommer senare:).
sen åkte vi hem fixa i ordning oss och gick
till cissi och hade roligt vi ringde en hel del
faktist hahaha.och cissi färgade håret men
det gick inte så bra för att det blev orange
stackars :(,sen avslutade vi med att vi gick ut
och dampade lite :).

i dag :
i dag var jag ute på en
promenad med sis och hennes kompis.
jag var helt slut efter den.så då
somnade och sov i 3 timmar
tror jag håller på att bli sjuk :/
nu ska jag ladda upp lite filmer
sen blir det du är vad du äter mitt
favorit program :)

vi ses!
cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0