tummen upp för mig

jag vaknade vid 8.00
av vrål och skramel i köket.
så då gick jag upp och kollade
på på andra sidan häcken och jag
skrattade ass mycket haha.
sen så åkte jag pappa till badhuset
jag simmade 1600 m rekord x)
och jag är stolr faktist att min kondition
har blivit bättre och jag har alldrig varit så
här glad :D.så simning lever jag för nu .
nu har jag precis käkat lunch tigerräkor
och pasta det var verkligen gott fast det
var jätte starkt så jag fick skölja med vatten
hela tiden .men nu har man fått i sig lite energi.



och nu melodifestivalen
asså seriöst orka christer sjögren
när han är med så känns det som en stenålderstävling.

jag tyckte att eytype och the poddels skulle ta hans plats.
men det var bra att amy gick vidare yeah grrr.
snart åker jag hem till mamsen då blir det film maraton
med mig själv det blir en massa wallander filmer och
nyaste american pie :).
några grejor jag längtar efter .
1. alla hjärtans dag
2. nästa let´s dance
3.stockholmsresan med skolan
4.sportlov
5.påsklov
6.sommmmar lov <3

ha en bra dag!
cilla









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0