update

hitills har jag gjort det här.
. SMINKAT MIG OCH DUCHAT
. KOLLAT PÅ TROLLTIDER OCH SUNE
. HANDLAT OCH PACKAT IN VARORNA
. STÄDAT OCH DAMTORKAT
. BORSTAT UT TOVOR PÅ KATTEN
. OCH NU SKRIVER JAG BLOGG :)

i kväll blir det let´s dance och så ska det låta.
danny är ju först ut i let´s dance så då ser jag ju
han när han dansar och sen byter jag kanal till
ettan och ser när sjunger med sin unika röst.

nu ska jag hjälpa mamsen i köket
vi ska laga pestokyckling med potatis mums:P

( ville bara medela att det här är sista dagen på lovet :/)
och att det är sista februari i dag .
så i morgon är det mars och i mars
händer det en masssa kul x)
stockholm 2 ggr blir det.
en massa e.m.d gig och annat kul x)

puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0