varför?

image8             jag vill bara gråta skrika
                                                                              och dö eller så fick jag inte 
                                                                              för allla men varför lever jag?
                                                                             jag är ful jag är tjock jag är nästan alltid sur
                                                                            i bland brukar jag tänka är jag värd att leva 
                                                                            att få uppleva dom otroligt bra minnerna.
                                                                            att få mail av världens bästa att ha en mamma
                                                                             som verkligen bryr sig och en pappa som bryr sig 
                                                                             otroligt mycket en syster och en massa släkt.
                                                                             och vääännnnner utan er skulle inte jag vara den jag är nu.
                                                                             så stort tack för allt ni har gjort mot mig  . jagälskarer<3 
                                                                            
                                                                             i morgon har jag sovmorgon till 12.20 :)
                                                                             
                                                                            hoppas ni har det bra!
                                                                            puss  
                                                                      
                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0