5 dagar

hej bloggen !
jag har inte bloggat på 5 hela dagar  shit pommes vad jag har klarat mig utan den .Ni kanske vill veta vad jag har haft för mig så då tar jag dag för dag lite i en kort verision.

FREDAG:  var med linda hela dagen i gävle och shoppade kom hem med en klännig från gt 49.50 kr .Sen fick vi storbesök av farmor som hade åkt från huvudstaden alltid lika kul  .Vi käkade en god middag och glass från hemglass.

LÖRDAG: var bara hemma och traskade runt  med hemmasysslor och sen middag med grannarna trevligt var det :).

SÖNDAG:  v ar i skogen och plockade svamp och smulltron och sen var vi bara hemma och myste .

 
MÅNDAG:  var i gävle och shoopade igen med alla familjemedlemar + farmor då.Kom hem med en klänning från h&m 198 kr och eet par skor från wedins för 99 kr billigt och bra :P. Sen avslutades vi med en underbar middag .

TISDAG:  hemma och arbetat med lite sysslor och sen åkte vi till hålldammen och badade såå skönt var det.

nuf ick ni lite info om dagarna :P
ha det bäst !
cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0