älska mer hata mindre

hej läsare ! :)
jag har varit uppe sen 09.00 då var jag tvungen att åka till min kära hund hos pappa och gå ut gå vi gick jätte långt typ en timme på en väg som jag alldrig har gått på förut men efter den timmen gav jag upp och vände igen och det var tur för sen ringde pappa och sa att om  jag hade fortsatt hade jag kommit till kungsberget och det är en bra bit från pappa.I kväll ska jag mamma och hannah ut på hyttrock heter det i jädraås det är inte min stil men en tjej som heter carin ska sjunga.Förestenn gjorde jag en header nyss i paint och jag gillar den på nått  sätt känns den verkligen somrig eller nått.


nu = bad !


hörs senare sötisar !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0