godkväll

hej ni som läser :)!
kvällen har varit mkt bra,Jag har glömt allt det dåliga och ser framåt nu.Ni kanske inte vet mina problem men jag har  stort problem med min kropp vikt och såna saker jag har försökt med 30 olika viktminsknings tips och inte fått nått bra resultat av det,Och när det inte går för mig eller lyckas vad tror ni att jag gör då ? jo jag sätter mig ner till bods och tröstäter det kan vara allt från onyttiga mackor till chokladbollar eller nått annat vidrigt äckligt.Jag äter inte dom där mackorna eller chokladbollarna för jag är hungrig utan att jag har mått sååå sjukt dåligt av det. Men nu har jag entligen fått nytt självförtroende på nytt.VArje dag står jag i spegeln och säger gud vad fin jag är till mig själv det känns helt sjukt jobbigt och löjligt men jag mår bra av det  konstigt nog.Jag har lagt upp ett mål och min kost och motion för  mitt nya och 
renare liv.Jag har börjat i dag och jag känner mig redan bättre.Jag vill visa er att man kan om man vill så nu tar jag det här på allvar och verkligen kämpar  allt jag har för ett friskare liv.Hoppas ni är med och hjälper mig med stöd!


 
puss cilla

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha yes såklart det är onyttig :D

2008-07-07 @ 06:18:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Cilla <3

Du är HUR FIN SOM HELLST <3



keep going! jag vet att det kommer bli bra <3

älskar dig<3

2008-07-08 @ 10:55:04
Postat av: cilla

aww du är sååååå bäst :)

jag älskar dig mer <333

2008-07-08 @ 15:53:19
URL: http://cillaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0