kvällsdopp

godkväll !
nu är jag i min sommarstuga .Jag har badat i kväll och svin kallt var det haha jag ville testa min nya badmadrass och självklart när jag la mig på den för att sola tror ni inte jag välter då ? jo så då fick jag en chock när jag kom i vattnet.Sen hade mama fotvård med mig hon ordnade ett fotbad med skrubning och smörjning med olivolja som är kanon för fötterna.Efter det så käkade vi ost och kex mumsigt var det såna här diggestrivekex som är underbara .Sk strax sova nu tror jag för att det ärså skönt att vakna tidigt här när morgon solen kommer upp så tar man ut te muggen och är ute..


vi höres i morgon !
puss 


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha eller inte, hemsk ;)

2008-07-02 @ 22:51:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0