nu känner jag mig som en pigg tjej.....

god eftermiddag !
jag tog ju en  45 minuters powerwalk och shit vad det gick tungt i dag men jag klarade mig ändå .Efter tog jag dusch såklart och det behövdes kan jag säga sååå nu är jag jätte pigg och glad över att jag har gått ner ett kilo grattis till mig.I kväll blir det allsång igen för brolle är där då hoppas han sjunger det är hon dåå blir cilla super glad hehe.


jag tänkte lägga dagens outfit men det gåt inte att ladda upp bilder nu typiskt :P




hörs sen !
puss


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

åh du är sötare, älskar dej <333. fatta vad jag saknar dej, trodde inte det var möjligt att sakna någon så mycket som jag saknar dej och emelie :)

2008-07-08 @ 17:38:34
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0