sommarkrysset

hej alla söta !
nu ska jag skriva om hur bra det var på sommarkrysset iförrgår .Det började med att jag och familjen lämnade järbo typ vid två och sen åkte vi in till sthlm parkerade i solna och sen tog vi tunnelbanan till t-centralen och sen buss till djurgården.När vi kom fram rusade jag till scenen och tror ni inte att emd står där och genrepar jag blev jätte glad.Efter genrepet så gick dom in i nått sött litet spel där man kunde vinna en stor gosedjurs pingu haha som var så söta.Sen träffade jag bästa isabell  alltid lika kul :) .Sen tog jag och linda plats vid scenen typ längst fram jag lånade hennes mascara och skrev typ EMD på på halsen typ haha jag måste ju visa att jag var där för emd och ingenting annat.Sen kom hannah till oss och sa att hon hade sett danny vid kvasten så då gick jag dit och världens bästa kram och lite snack<3.Sen drog allt igång skit kul var det blev med i tv vid lotto-dragningen fick typ massa sms av folket att dom hade sett oss.Sen så kom emd ut till oss så då försökte jag snacka med dom andra grabbarna men alla små fjortisar var helt galna så då åkte vi hem till bästa järbo vi kom hem typ 01.00 och så var mina fötter döda så jag somnade direkt.





men idag är det en ny dag !
jag vaknade 06.30 av att det var så varmt och det vara massa lastbilar utanför så då gick jag ut och gick en timme  ipoden fick följa med såklart .Och då började jag tänka på hur bra jag har det igentligen.Jag har en mamma och pappa som älskar mig syskon som älskar mig släkt som älskar mig vänner som älskar mig och en idol som älskar mig.Tänk på dom som inte har nån alls inte en mamma eller pappa som stötar en eller släkt som kommer och hälsar på .Utan bara sitter där helt själv och inte har det bra det är förjävligt jag tycker alla borde ha en vän som stod vid ens sida jämt.

hoppas ni orkade läsa :P
ses senare och då komme dagens outfit upp igen :D

var starka !
cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0