sommarlovet 2008

hey my sweethearts!
jag gick min dagliga promenad på 45 minuter och jag kan säga att mina promenader har blivit till springturer och det är verkligen positivt.I af så tycker jag inte om sommarlovet 2008 dels för vädret och dels för vännerna jag är inte med nån på dagarna jag sitter här hemma och kollar in i den iq befriade dataskärmen snart får det bli en skärpning .Jag vill åka ner till en data kompis som jag har haft kontakt med ända sen februari 2007 bara det att han bor i loftahammar och det är jätte svårt att komma dit 3 byten med tåg också kostar det en förmögelhet så det är synd ska tjata på mamma om hon kan skjutsa mig eller nått jag kommer nog inte lyckas med det hehe.Vecka 30 ska jag till götet och sen på samma vecka blir det sthlm sommarkrysset jag läängtar som bara den när mina favoritpojkar är det jag skriver om såklart E.M.D hihi.





jag bjuder på en bild på mig i våras det här året från kusins konfimation :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0