söndag

sorry för dålig uppdatering ska berätta om min lördag i en kort verision:).

lördag : åkte ner till sandviken vid 09.00 och kollade mitt bankkort sen kom jag hem och då fick ju jag samtalet att jag skulle på kalas om en halvtimme när klockan var 11.00 .Tog snabbt på mig nått det första jag såg i gaderoben På kalaset var det slappt födelsedagsbarnet låg och kollade på film med en kompis när alla gästerna var i köket haha.Sen blev vi kvar där i cirkus 123456789 timmar hon hade sååå mkt att visa som det är jämt typ men det är väll trevligt.Senare gick jag en power walk på en timme hur skönt som helst jag känner mig såå frech efter typ en ny människa eller nått.Efter det åkte jag hem till pappa och åt en mysig middag grillat med hasselbaks potatis med turkiskt yougurt.Sen kollade jag på rocksystrar med linda min plast syrra sen gick vi ut på en åker och satt bakom en stor höbal och snacka om allt mellan himel och jord det är såå skönt att få snacka ut sig när man har mått väldigt dåligt .Somnade 01.50 .


söndag :  i dag är det söndag igen tråkigaste dagen i veckan såå seg faktist .Har precis ätit en god frulle fil och mussli från lidl fick jag veta haha men jag bryr mig inte efter det är en svensk vara och jag skulle alldrig ätit nått tyskt iaf inte kött.Senare blir det en power walk och lite film och sånt mys jordgubbar blir det till kvällen mumsigt värrrrrrrrrrrrre!.


jag bjuder på en bild från föra helgen visst ser hallonsodan god ut ?host host xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0