tråkk

godkväll!
jag känner mig enormt uttråkad nästan alla mina friends har eller ska åka bort på semester.Så nu få jag trava runt här hemma helt själv i veckor och inte gör nått fyfan säger bara hur ska jag klara mig utan er ? det går fan inte.Jag funderar om jag ska sticka till min internet kompis som bor i loftahammar ett tag bara komma bort från allt skulle jag behöva . Ska snacka med mamma om det snart när hon kommer hit  men det är sån krånglig väg typ 3 byten + buss sista biten jobbigt.men aja ska göra mig en kopp te och kolla på några sex and the city avsnitt från syrrans box som hon fick iförgår.


ses i morgon !
 hejdååå å
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska inte åka bort?

2008-07-16 @ 20:36:08
URL: http://emmmelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

heheheh men jag är bara hemma en och en halv vecka till. x) men sen är jag hemma igen..

2008-07-17 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0