we are the champions......

heeeey ! sovit bra ?
eller gott eller hur man nu skriver .Ska berätta lite om gårdagen också tänkte jag eftersom jag hade sönder min batteri sladd till min bärbara dator bra cilla verkligen bra. Så jag kunde inte blogga igår kväll / natt men nu kommer iaf en kortis.

torsdag 10 /7 2008
jag och emelie stack till ica och köpte jordgubbar samt bon aqua sen hade vi en liten picnik vid en lekplats här i byn :).Senare ringde martin så då gick vi ut och var social med han och danne hehe eller social dom åkte efter en kvart typ för att käka pizza och sen stack dom hem.Efter så stack vi hem till mig jag och emelie asså vi drack mjölk och spelade kort.Det var min kväll igår det och den var skit rolig http//emmmelie.blogg .se läs hennes blogg också .


nu ska jag till min älskade vovve och gå en långis med henne och jag ärrrr såååå taggad eller inte hehe.



hörs senare !
ha en underbar fredag !
puss

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

fatta vad jag kommer att sakna dej <33

2008-07-11 @ 16:55:09
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0