.....................................................................................................................

godkväll!
nu har jag fått mitt mobilabredband från telia woho su nu kan jag blogga från bilen ,stan sommarstugan över allt föresten.Så det är ju perfekt ska till sommarstugan på fredag och sova en natt super mysigt hoppas vädret blir bra .Mamma håller på att baka mina favorit kakor chokladrutotr med mandel sjuukt smarrigt fast den kaka ska hon ha med sig till sina arbetskamrater tyvärr.Jag hyrde en film i kväll the heartbreak kid med ben stiller har ni sett den ? :D


nu ska jag till sommarstugan och göra i ordning vi kanske hörs när jag sitter i bilen ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0